Ben jij een administratieve alleskunner met een scherp oog voor detail, het fijnst in een team werkt maar wel zelf de verantwoordelijkheid pakt? Wil jij een functie vinden waarin jij je ervaring écht kunt inzetten en dat het liefst voor 32 uur per week in een gedreven en ervaren team van specialisten? Dan hebben wij dé plek voor jou!
Als Administratief Medewerker Schadebehandeling bij Avis Autoverhuur ben jij een onmisbare schakel in de administratieve verwerking van het schadeproces. In deze veelzijdige en, af en toe hectische, functie ben jij het eerste aanspreekpunt bij binnenkomende schademeldingen. Jij zorgt ervoor dat schades snel, netjes en met oog voor de klant en Avis administratief worden afgehandeld. Je werkt samen met collega's die, net als jij, klaarstaan voor klanten en elkaar en trots zijn op Avis!
Jouw dag kan bestaan uit:
- Verwerken van binnenkomende vragen en verzoeken (mail en telefoon) en/of doorzetten naar de juiste afdeling (want jij kent straks iedereen!).
- Beheren en verwerken van binnengekomen meldingen in ons verhuursysteem.
- (Digitaal) beoordelen van schade en deze doorzetten naar de juiste expert.
- Communicatie met klanten en diverse experts, dit doe je helder en professioneel.
- Aanleggen en beheren van de schadedossiers
Avis Budget Group is een toonaangevende wereldwijde leverancier van mobiliteitsoplossingen, zowel via de Avis en Budgetmerken, als via het Zipcar-merk dat 's werelds grootste autodeelnetwerk is met meer dan één miljoen leden. Avis Budget Group heeft meer dan 10.000 verhuurkantoren in ongeveer 180 landen over de hele wereld met de meeste van zijn autoverhuurkantoren in Noord-Amerika, Europa, Australië en Azië. Als wereldleider op het vlak van auto- en bestelautoverhuur zijn we trots op onze kwaliteitsvolle dienstverlening voor klanten over de hele wereld.
Ref.nr.:2025-763-JMTV-NL-070712 - RT186178631